Вхід
+38(067)959-19-63

Є багато брендів, але на відміну від інших ми знаємо, чому ми це робимо.

Тож, давайте познайомимося поближче.

І ми детально розповімо історію створення та розвитку бренда TuTu. 

1930-1960

Виробник фірмових головних уборів TuTu – це сімейна компанія, яка почала свою історію в 1930 році, коли засновник фабрики Йосиф — дідусь нинішніх власників компанії — пошив і продав першу шапку. В основному, це були чоловічі шапки, що продаються на місцевому ринку.

1960-1998

Його син Станіслав підтримав сімейну традицію, керуючи майстернею шапок та капелюхів. Асортимент продукції був розширений головними уборами для жінок, а продажі продукції охопили всю південну Польщу.

1998-2003

Сини Станіслава почали роботу по розширенню ринку та асортименту і стали третім поколінням, яке з великим захопленням створює головні убори і не тільки. Основним завданням нових власників був пошук експортних можливостей. І тоді народилася ідея.

2003-2013

2003 рік – проривний! До команди братів, що працюють разом, приєдналася Ола (дружина Давида), яка запропонувала ідею виробництва дитячих шапок під назвою TuTu. Далі було 10 років інтенсивної роботи і зростання компанії, яка почала експортувати свою продукцію у понад 30 країн світу. У цей період щороку створюється нова колекція для літа та зими, що містить понад 200 продуктів для кожного сезону. Бренд TuTu стає все більш відомим, його носять діти з Канади, США, Мексики, Ірану, Англії, Західної Європи, Східної Європи та найвіддаленіших куточків Сибіру. Девізом компанії було: «Ми створюємо міцні та зручні шапки, які подобаються дітям і батькам».

2013-2014

Компанія запроваджує систему управління виробництвом та збутом, яка об'єднує всі виробничі підприємства компанії та її клієнтів. В рамках бренду створюються колекції, призначені для різних цільових ринків та цінових категорій: TuTu Basic, TuTu Sybir, TuTu Unique. Починається процес інновацій ( «чарівні» вушка, шапка-іграшка та багато іншого), яким TuTu дивує донині.

2015

Криза на російському ринку змушує керівництво діяти в напрямку збільшення експорту на Захід, зміни стилю колекції та зміни підходу до управління компанією. Новинки продукту та інновації все частіше і швидше впроваджуються в життя компанії. Глобальне потепління, спекотне літо з середніми температурами в Західній Європі вище 28 градусів надихають нас на випуск продуктів, що захищають дітей від ультрафіолетового випромінювання. Шапки і капелюхи з фільтрами UV+30 та UV+50, захищають не тільки голову, але й очі і шию, стають незамінним аксесуаром для літніх поїздок на море.

2016

Створюється нова колекція бейсболок: TMC TuTu Mafia Caps. Наші постійні клієнти вже подорослішали, вони підлітки, і саме їм ми запропонували цей продукт. Тепер Ви можете купити нашу продукцію в спортивних магазинах.

Ми продовжуємо успіхи TMC, представляємо лінійку осінньо-зимових спортивних шапок з фотопринтами. Тепер наші клієнти можуть вирішити, як повинна виглядати їхня шапка. Повна персоналізація продукту.

2017

На ринках Польщі, Німеччини, Росії, Канади ми скоротили час доставки до 3 днів. 15000 продуктів стають доступними прямо зараз без мінімальної кількості замовлення, разом з маркетинговою підтримкою, з фотографіями всіх продуктів і доступу до наших складських запасів, стало провідною діяльністю TuTu. «TuTu — це не просто шапка, але ціла філософія продукту та його продажу».

2018

Пошиття на замовлення для клієнтів стає значною частиною доходів компанії. Нам довіряють відомі бренди із Західної Європи та Росії. Ми є постачальниками швейних послуг та філософії готового продукту.

Kalvik – це термобілизна найвищої якості з мериносової вовни для дітей від 1 до 14 років. Kalvik — це новий бренд в нашому портфоліо. Ми розпочинаємо викуп відомих брендів, які виробляють головні убори.

2019

В’язані рекламні шапки з еластичної, теплої, що вбирає воду пряжі, за низькою ціною – це продукт для рекламних компаній, які ведуть свій бізнес з «головою».

Спільно з японською компанією ми готуємо інноваційний продукт TuTu Coolbit, який Ви скоро побачите.

2020

Супер дихаючі вироби з органічної вовни «GOTS — глобальний органічний текстильний стандарт» у 100% мериносовій вовні – це відповідь TuTu на теплу або холодну зиму в 2020 році.

2021

До 2021 року ми ставимося як до виклику і як ніколи близькі до природи!

Ми знаємо, що і чому робимо – ми створюємо шапки з натуральних волокон вовни та бавовни, використовуємо перероблений картон для ярликів (етикеток) та гачків, використовуємо пластик, витягнутий з океанів, для нашої упаковки – ми любимо робити шапки в гармонії з Природою. Близькість природи ми підкреслюємо за допомогою найлаконічнішої колекції в нашій історії, мінімалізуємо прикраси та задовольняємо практичні потреби в гарному та скромному стилі.

Ми беремо на себе завдання подальшого розвитку нашої фірми та бренду ТuTu, незважаючи на COVID-19, вся наша команда як і раніше працює в незмінному складі, ми не здаємося і продовжуємо працювати!

Рубрики магазина